Wednesday, February 13, 2008

Nova Via al Cerro ESCUDO, CONGRATS DAVE!!!

En Dave és un noi que vaig coneixer aquest maig passat a Yosemite. Vam compartir més d'una Kobra tot sopant amb en Joan al mític "site 20" del CAMP IV, i vam riure molt fent Slack-lining... el tio viu a Sacramento amb lo qual "The Valley" i las Sierras li keden a tiro de pedra...k kabron...i ja es nota ja... per que el tio és un putu bou, també s'ha de dir que a vegades se la juga massa i que és una mika txulo...però ki no ho és quan es tenen 26 anys i el seu historial... vaya k el pessa és un jefe...

A la tardor vam tornar a coincidir i el tio em va animar per que em fotes al Capi deixant-me de osties a la Leaning Tower...

Recordo l'ultim dia que ens vam veure...havia entrat una tempesta força gansa i tothom ja donava per acabada la temporada a Yosemite...ell marxava...estava carregant el cotxe de sa mare amb tots els seus petates i trastos...ens vam donar la mà i ens vam desitjar molta sort un a l'altre... i em va dir: "Segurament no es pugui trepar més per aquí...però també pot ser que entrin uns dies càlids just després d'aquesta tempesta...si no tens presa potser val la pena que et quedis uns dies esperant-los...ves a pel Half Dome"...ho vaig fer i el meu somni es va fer realitat... Ara ha estat el torn d'en Dave...

us deixo un link per si voleu llegir la noticia:

http://a5lunnis.blogspot.com/2008/02/34-das-escalando-en-solitario-en.html


CONGRATULATIONS DAVE!!!

1 Comments:

Blogger Little Bull said...

This comment has been removed by the author.

9:56 PM  

Post a Comment

<< Home